2010. július 7., szerda

Első lépés...

És most jöhet a második :)

Mindenkit szeretettel köszöntök az én kis blogomban. Már régóta fogalmazódott bennem egy ilyen blog létrehozása aztán mikor egyre több biztatást kaptam nekikezdtem.

Minna vagyok, egy Egri diáklány aki szereti a divatot, persze nem megrögzötten. Azért szerettem volna a ruhákkal, a divattal kapcsolatban bloggolni, hogy én is kiélhessem vágyaimat és mások is ihletet meríthessenek a szettjeimből, esetleg ötleteimből.
Mert igen szettek lesznek láthatók, a divattal kapcsolatos infók. Próbálok minden nap majd Nektek valami újat hozni a kifogyhatatlan divattáramból :D

És, hogy ne legyek unalmas, remélhetőleg nemsokára rakom is be az első összeállítást, de arról majd bővebben a következő hozzászólásban.

Jó böngészést mindenkinek, és remélem azért lesznek akik olvasnak :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése